top of page
חיפוש

מרפא הלבבות (Heartfixer) עונה 6 פרק 20

עודכן: 3 באפר׳

לצפייה:


צרפתית:


סיכום פרק עם ספויילרים: (2.4.26)

*יאי פרק אדריאנט!

*אני מבינה שהיא מחביאה את היומנים, אבל מה אם מישהו ימצא אותם? אולי ככה כולם יגלו? מישהו ימצא אותם בחדר שלה?

*למה היא לקחה את המכתב של גבריאל איתה אם היא לא התכוונה לתת לאדריאן? היא לא אמורה פשוט להסתובב עם המכתב המפליל הזה, אם הוא מוכן שתגיד לו לבוא איתה לבית שלה ותביא לו.

חוצמזה, אדריאן לא מזהה את הכתב של אבא שלו? הוא רואה את השם שלו על המכתב ולא מזהה שככה אבא שלו כותב אדריאן?

וגם אני חושבת שאם היא מביאה לו את המכתב הזה, היא צריכה להביא לו אותו בתור החיפושית, למרינט לא אמור להיות מכתב כזה אצלה, עכשיו כשהיא תביא לו או שהוא ימצא אותו בהמשך, כי הוא יקבל אותו עד סוף העונה, הוא ישר יבין שיש קשר בין החיפושית למרינט, אבל היא יכולה לשקר לו גם על זה והוא עלול עוד להמשיך להאמין לה.

*אין קרינג' כמו הדמות של פרם, באמת.

*מצחיק שאדריאן חשב שמרינט ונינו עובדים עליו בפרק שיצא ב1 באפריל במקרה!

*תכלס אליה צודקת, עדיף שמרינט תגיד לה שהיא לא יכולה לדבר על זה מאשר שתשקר לה.

*איזה הזוי זה לאדריאן שהוא ראה את עצמו! אבל איך הוא לא חושד שכל פעם שקורה משהו מוזר, זו כנראה אשליה או אקומה, זה קרה לו כבר עשרות פעמים.

*מעניין שלילה לא שמה לב שחתול שחור נכנס ואז הפך לאדריאן... כשהיא מדברת עם הקורבן היא כנראה לא יכולה לראות דרך העיניים שלו עד שהוא מסכים לקבל את האקומה.

*עכשיו שלילה ניסתה להשתלט על מרינט, מרינט יכלה לראות את איך זה נראה מבפנים ואולי תצליח להבין מזה דברים חדשים...?

*ראינו יותר מהספרייה שלילה נמצאת בה, איפה היא? מתחת לבית של אדריאן? בבית ספר?

*זה מצחיק שמרינט מנסה להעביר לאליה את המופלא של החיפושית כי השתלט עלייה אקומה, על אליה השתלטו מלא פעמים.

*הרי ברור שאם היא שמה את המכתב בתוך היו-יו ובעבר הוציאו משם את כל המופלאים, אז גם את המכתב יוציאו.

*בהתחלה התאכזבתי שהם לא הלכו עם זה עד הסוף, כי לדעתי צריך לקדם את הסדרה, שתקועה באותו מקום כבר כמה זמן, אבל זה לא היה מתאים למרינט לאבד את זה לגמרי, ברגע האמת היא הקשיבה להיגיון של אדריאן וסיימה את זה.

פרק טוב מאוד מאוד, מקווה שכל הפרקים הקרובים יהיו ברמה הזו.

 
 
 

תגובה אחת


Green Goblin
Green Goblin
02 באפר׳

*תמיד כיף!

*זה בעיקר לדעתי מטאפורה לכמה מרינט במצב נואש שבו אין לה אף אחד שהיא יכולה לדבר איתו ולשפוך אליו את מה שהיא עוברת חוץ מהיומנים שלה. לדעתי היומנים האלה לא יוזכרו יותר בעונה.

*מרינט כבר כל כך רוצה לספר לאדריאן את האמת שברגע שהיא תגלה שהוא מוכן היא לא תוכל להתאפק עוד רגע והיא ישר תרצה לספר לו. אגב גבריאל אגרסט ממה שראינו כתב הרבה מאוד דברים באינטרנט בטאבלט שלו ואני בקושי זוכר את גבריאל סתם כותב דברים על דף או משהו בסגנון. בנוסף לא הייתה לאדריאן הזדמנות אמיתית להסתכל קרוב במכתב אם הוא היה מסתכל מקרוב יכול להיות שהוא היה מזהה את כתב היד. מרינט יכולה להביא לאדריאן את המכתב בלי חשש שאדריאן יחשוש שהיא החיפושית בכך…

לייק
  • Whatsapp
  • Discord
  • Instagram
  • Youtube
  • bitchute logo
  • Telegram
  • mega-icon-logo-png-transparent
  • TikTok
  • Facebook
bottom of page