top of page
חיפוש

התעלות (Elation) עונה 5 פרק 9

עודכן: 22 באפר׳ 2023

לצפייה:


עברית:


אנגלית:


צרפתית:


סיכום לפרק:

ואו ואו ואו איזה פרק! מאיפה בכלל מתחילים?

בואו נתחיל מזה שזה כנראה הפרק האהוב עליי העונה! היו מלא דברים שלא ספויילרו לנו בתור צופים קודם שזה מעולה, לפחות הצרפתים נותנים רק טריילר אחד ולא מליון טריילרים וחלקים מהפרק כמו הגלוב!

הרגשתי שהסדרה התבגרה עם הקהל שלה קצת.

כי עדיין הקהל יעד הוא גיל 10 מבחינת זאג, אז הסצנות שהיו שם... התאימו יותר לסדרות נוער, שזה מעולה מבחינתי אבל נגיד יהיה מביך לאחיינית שלי לצפות בפרק.

בכל אופן, בהתחלה רואים ששוב אליה ישנה אצל מרינט, לא הבנתי, היא עברה לגור אצלה? חח

כמו ששמתם לב, יש לפרק 2 שמות, שם אחד בצרפתית ואחד באנגלית וכל עמוד חדשות משתמש בשם אחר, שני השמות נכונים, אבל זה השם של הפרק מבלבל לא אומר שכל הפרק צריך להיות מבלבל!

מה שהיה הכי עצוב זה שאדריאן היה צריך לדחות את מרינט בתור חתול שחור כדי שיהיה לו סיכוי עכשיו עם מרינט בתור אדריאן, הוא לא חשב על זה, אבל זה בדיוק מה שקרה עכשיו.

אבל למה אדריאן משתמש באותם משפטים כל הזמן? אני לא יכולה יותר לשמוע את המשפט "היא רק ידידה"! לא כשהוא מכוון למרינט ולא כשהוא מכוון לחיפושית!

אבל לפחות אדריאן יודע שמרינט אוהבת או לטענתה אהבה אותו, ופלאג לא טועה, אפשר להחזיר אהבות ישנות.

מצחיק שכל הזמן אנדרה מותקף בגלל שהוא משפפ ליידינואר, אם הייתי חיה בעולם שלהם כנראה ששיפים הייתה הסיבה שזה היה קורה לי... חח

בקיצור נהנתי מכל הפרק, שימשיכו ככה כל העונה, תודה זאג.


תאריך שידור מקורי:

3.11 - יום חמישי - בשעה 11:55


תקציר:

שהחיפושית רודפת אחרי חתול שחור, הוא בורח ממנה, שאדריאן רודף אחרי מרינט, היא בורחת ממנו.

טיקי ואליה נהיות ממש מודאגות לגבי מרינט: האם מרינט מנסה למצוא עוד תירוץ לברוח מהרגשות שלה לאדריאן, או שהיא באמת מתאהבת בבחור אחר? כשהם מגיעים לדוכן הגלידה של אנדרה - שהגלידה שלו אמורה לחשוף אהבות סודיות - מרינט וחתול שחור מגלים גילוי קפוא שיקפיא להם את הלבבות!


טריילר:








2,283 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page