top of page
חיפוש

נחישות (Determination) עונה 5 פרק 6

עודכן: 27 בנוב׳ 2022

לצפייה-


עברית-


אנגלית-


צרפתית-


סיכום לפרק:

מצחיק אותי נורא שבמוזיאון הכינו רק פסל של זואי בתור הדבורה ולא של קלואי אבל קלואי היא כזאת מרירה לגבי זה, זה לגמרי אוריג'ן סטורי של נבלית מה שהולך שם

למה מרינט ממשיכה להביא להם את הקמעות אם זה בקושי עובד על מגה אקומה?

מאוד מעצבן השינוי במשולש אהבה מצד שני זה ממש נחמד שמרינט יכולה לאהוב אותו עכשיו בשני הצורות שלו וגם הפוך, בכל אופן הם שניהם יותר לא יודעים איך להתחיל להתניע את זה בכלל ומזל שיש להם חברים טובים שיעזרו להם בזה.

בסך הכל פרק התחלה טוב, אדריאן סוף סוף מתחיל להתחבר למציאות אבל מרינט מתחילה להתחבר לדמיון ולדברים פחות אמיתיים העיקר להביס את מונרך.

אדריאן צריך חיבור למציאות כרגע ומרינט צריכה לברוח מהמציאות.

בסופו של דבר אני מקווה שהם יהיו ביחד ושזה לא יעשה בעיות כמו בפרקים שראינו שהם נהיו ביחד ונהרס העולם מליון פעם, ודי!!! עם החלומות מספיק!! אי אפשר כבר!! סוף סוף קרה משהו אמיתי שלא ימחק להם מהזיכרונות אחר כך.

זה בכלל הזוי שאנחנו כבר בעונה 5 והם עדיין מדברים על זה בתור "לפני כמה חודשים הוא התחיל ללמוד איתי בכיתה!" בסך הכל נורא מבלבל שהם עדיין תקועים בשנת 2015 אבל יש להם טכנולוגיה של שנת 2100, הזיה.


תאריך שידור מקורי:

28.10 - יום שישי - בשעה 11:20


תקציר:

אדריאן ומרינט תוהים לגבי הרגשות שלהם. מרינט משכנעת את עצמה שהיא חייבת להפסיק להיות מאוהבת באדריאן כי זה מסיח את דעתה מהתפקיד שלה בתור גיבורת על, היא מגלה שיש לה רגשות לבחור אחר, שהשתנה הרבה לאחרונה… ואדריאן נהיה מאוד מעוניין במרינט. מה אם היא יותר מידידה? הוא לא יודע, הוא מזמין את מרינט לדייט, הם עומדים לחוות סערת רגשות שתשנה להם את החיים…


קואמי שידובר עליו בפרק: קואמי השור - סטומפ


טריילר:






2,760 צפיותתגובה 1

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page